کاشت مو به روش FUE چگونه انجام می‌شود؟

اشتراک گذاری

کاشت مو به روش fue

ریزش مو در هر سن و جنسی می‌تواند اتفاقی نگران‌کننده برای بسیاری از افراد باشد. این معضل می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله ارث گرفته تا روش‌های مراقبتی و بهداشتی غلط و رژیم‌های غذایی پر ضرر و ناسالم ایجاد شود.

در هنگام مواجهه با ریزش موی شدید اولین قدم یافتن علت و تلاش برای رفع آن است؛ تا از ریزش سایر تارهای باقی مانده مو جلوگیری شود. سپس در مراحل بعدی می‌توان به دنبال روش‌هایی برای بازگشت موهای از دست رفته و رشد مجدد آنها بود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که ریزش مو را تجربه کرده اند، به خوبی متوجه استرس‌ها و نگرانی های بعد از این خواهید بود. زمان هایی را به یاد آورید که با توده‌ای از موهای ریخته شده بر روی بالشت خود مواجه می‌شوید و یا بعد از استحمام حجم زیادی از موهای از دست رفته را کف حمام مشاهده می‌کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که حداقل یک بار با این نگرانی در زندگی خود مواجه شده‌اید، می توانید اهمیت روش‌های ترمیمی و یا پیوند مو را به خوبی دریابید.

 

امروزه کاشت مو به عنوان یک روش پرطرفدار در جهت پوشاندن ناحیه طاس و یا کم‌پشت شناخته می‌شود. موهای کاشته شده در این روش به خوبی رشد کرده و به شکلی طبیعی جایگزین موهای از دست رفته خواهند شد.

امروزه کاشت مو به روش های مختلف و با استفاده از تکنیک‌های متنوع و مدرن در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌گردد. در این مقاله از کلینیک سحر سعی داریم تا اطلاعات مفیدی در ارتباط با یکی از انواع روش‌های کاشت مو تحت عنوان کاشت مو به روش FUE  در اختیار شما قرار دهیم. جهت آشنایی بیشتر با این روش و شناخت بهترین مرکز کاشت مو در تهران و میزان درصد موفقیت کاشت مو به روش FUE  تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

کاشت مو FUE یا FUT

کاشت مو به روش FUE  که به آن روش FIT نیز گفته می‌شود، با خارج کردن تک تک فولیکول‌های مو از پوست به صورت مجزا و کاشت آن‌ها در نقاط دیگر بدن انجام می‌شود و سبب پر پشت شدن و افزایش تراکم مو در ناحیه کاشت می‌گردد.َ در حال حاضر روش کاشت مو FUE  در مقایسه با FUT  محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

 

همانطور که می‌دانید در روش کلاسیک پیوند مو یا همان FUT یک تکه کامل از پوست سر همراه با فولیکول‌ها برداشته شده و پیوند پوست در ناحیه مورد نظر صورت می‌گیرد. لذا امکان بر جای گذاشتن جای زخم وجود داشته و همچنین می‌تواند سبب ایجاد ظاهری غیرطبیعی و عدم تطابق با نواحی اطراف شود. همین علت باعث شده که کاشت موی FUE محبوبیت بیشتری در مقایسه با کاشت موی کلاسیک داشته باشد.

بهترین کاندید برای کاشت مو FIT فردی است با موهای نازک و یا ریخته شده، که هنوز در نواحی خاصی از پوست سر خود موی کافی داشته باشد تا برای کاشت از آن استفاده کند. اگر موهای کافی سالم یا ضخیم برای پیوند به ناحیه نازک یا طاس ندارید، ممکن است واجد شرایط کاشت موی FUE نباشید.

با افزایش سن چرخه رشد مو کوتاه می‌شود تا زمانی که دیگر تارهای مو از داخل فولیکول‌ها رشد نکنند. این روند برای هر کسی متفاوت است. برخی از افراد در دهه ۲۰ زندگی خود شروع به کچل شدن می‌کنند، در حالی که برخی دیگر خیلی دیرتر در زندگی طاس می‌شوند.

کاشت مو FUE با جایگزینی این فولیکول‌های قدیمی با فولیکول‌های جدید که هنوز هم قادر به رشد مو هستند، مو را بازسازی می‌کند. پس از پیوند، فولیکول‌ها توسط رگ‌های خونی تغذیه می‌شوند و شروع به رشد مو در ناحیه‌ای می‌کنند که قبلاً موهای نازک یا ریخته شده داشت.

 

 

روش کاشت مو FUE چگونه انجام می‌شود؟

در کاشت مو به روش FUE ابتدا جراح موهای ناحیه‌ای که فولیکول‌ها از آن برداشته می‌شوند و همچنین اطراف ناحیه پیوند را اصلاح می‌کند.

با استفاده از ابزار میکروپانچ، فولیکول‌ها را از پوست برمی‌دارد. سپس یک سری برش‌های کوچک با یک سوزن یا ابزار کوچک و تیز در ناحیه دیگری که فولیکول‌های استخراج ‌شده در آن وارد می‌شود، ایجاد کرده و به این ترتیب فولیکول‌ها را در برش‌ها قرار می‌دهد. در انتها نیز جراح ناحیه کاشت را تمیز کرده و بانداژ می‌کند.

 

 

مناطق مورد نظر برای درمان

کاشت مو به روش FUE بیشتر بر روی پوست سر انجام می شود. همچنین می‌توان آن‌ها را در جای دیگری از بدن که مو نازک شده است یا وجود ندارد، انجام داد. FUE را می‌توان روی بازوها، پاها و حتی ناحیه تناسلی انجام داد.

 

 

آماده شدن برای کاشت مو FUE

در اینجا مواردی وجود دارد که ممکن است لازم باشد قبل از کاشت مو FUE انجام دهید:

  • حداقل یک روز قبل از جراحی سیگار نکشید.
  • حداقل ۳ روز قبل از جراحی الکل مصرف نکنید.
  • حدود ۲ هفته قبل از جراحی از آسپرین یا داروهای رقیق‌کننده خون استفاده نکنید.
  • به مدت ۲ هفته قبل از عمل از هیچ گونه ویتامین یا مکمل غذایی استفاده نکنید.
  • سعی کنید حدود ۲ هفته قبل از جراحی از مصرف داروهای ضدافسردگی خودداری کنید.
  • قبل از جراحی موهای خود را کوتاه نکنید.
  • به مدت چند هفته هر روز ۱۰ تا ۳۰ دقیقه پوست سر را ماساژ دهید تا جریان خون در پوست سر شما افزایش یابد.
  • هر دارویی مانند ماینوکسیدیل را که جراح از شما می‌خواهد مصرف کنید.
  • قبل از جراحی یک نوار قلب (ECG) و آزمایش خون انجام دهید.

 

 

مزایای کاشت مو به روش FUE  

اگر کاندیدای کاشت مو به روش FUE هستید، به برخی از مزایای این روش ترمیم مو نگاهی بیندازید:

  • نتایج بی‌نظیر: از آن جایی که در این تکنیک فولیکول‌های مو پس از استخراج به خوبی بررسی می‌شوند، فقط فولیکول های سالم به ناحیه مورد نظر پیوند زده می شوند که نتایج عالی و خط موی برجسته‌تر و پر تراکم تر را به دنبال خواهد داشت.
  • کمترین جای زخم: بر خلاف پیوند FUT که با برداشتن بخشی نواری شکل و برجای گذاشتن اسکار همراه است، در کاشت مو به روش FUE، اسکارهای ایجاد شده بسیار ظریف بوده و در اطراف پوست سر پخش می‌شوند. این مسئله باعث می‌شود که حتی در افرادی که مدل موی کوتاه را ترجیح می‌دهند، تشخیص اسکارها بسیار دشوار باشد.
  • بهبودی سریع: از آن جایی که فرآیند کاشت مو FUE شامل پیوند پوست یا بخیه نمی‌باشد، می‌توانید در عرض چند روز به فعالیت‌های عادی خود بازگردید. و از آن جایی که روش کاشت مو FUE کم تهاجمی است، پس از درمان درد زیادی را تجربه نخواهید کرد.
  • عوارض جانبی محدود: همانطور که پیشتر توضیح دادیم، از آن جایی که در این روش نواری از پوست سر جدا نمی‌شود، عوارض جانبی بسیار محدود بوده و احتمال بروز عفونت و سایر عوارض جانبی در کمترین میزان خود وجود دارد.

 

 

بعد از کاشت مو FUE چه انتظاری داشته باشیم؟

پس از انجام کاشت مو FUE احتیاجی به دوران نقاهت و استراحت طولانی مدت ندارید و تنها ممکن است حدود ۳ روز کمی احساس تورم و یا ناراحتی داشته باشید.

در اینجا برخی از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی که ممکن است پزشک به شما توصیه کند، آورده شده است:

  • حداقل به مدت ۳ روز موهای خود را نشویید و دوش نگیرید.
  • پس از شروع شستن موهای خود، برای چند هفته از شامپوهای ملایم و بدون عطر استفاده کنید.
  • برای کمک به تسریع بهبودی، چند روز از محل کار خود مرخصی بگیرید.
  • موهای جدید خود را حداقل به مدت ۳ هفته شانه نکنید یا برس نزنید.
  • تا زمانی که پزشکتان اجازه ندهد، از کلاه و سایر لباس‌هایی که روی سرتان قرار می‌گیرند، استفاده نکنید.
  • حداقل یک هفته فعالیت بدنی شدید انجام ندهید.

 

کاشت مو FUE
برخی از موها ممکن است در طول فرآیند بهبودی ریزش داشته باشند که این مساله طبیعی است. احتمالاً ۳ تا ۴ ماه بعد از کاشت مو FUE متوجه تفاوت خواهید شد. همچنین بایستی به این مسئله دقت کرد که بسته به سلامت موهای کاشته شده شما، ممکن است موهای شما به اندازه مورد انتظار رشد نکند.

 

 

چرا کاشت مو به روش FUE  در مقایسه با روش FUT محبوب تر است؟

تفاوت اصلی بین کاشت مو FUE و کاشت مو FUT در نحوه برداشت فولیکول مو است. با کاشت مو FUT، برداشتن یک نوار از مو در پشت سر منجر به یک اسکار خطی می‌شود، در حالی که کشیدن و پیوند واحدهای فولیکولی منفرد که در طول کاشت مو FUE انجام می‌شود، به طور کلی منجر به ایجاد کمترین اسکار می‌شود.

اسکار حاصل از پیوند FUE مانند یک نقطه کوچک به نظر می‌رسد و حتی در افرادی که موهای کوتاهی دارند به راحتی قابل تشخیص نیست. این در حالی است که بسیاری از بیمارانی که کاشت موی FUT را انجام داده‌اند ممکن است مجبور شوند موهای خود را بلندتر کنند تا جای زخم‌های خطی را بپوشانند.

همچنین کاشت مو به روش FUT معمولاً زمان کمتری نسبت به کاشت مو FUE دارد، اگرچه این به بیمار و میزان کلی موهای کاشته شده بستگی دارد.

 

 

معایب کاشت مو به روش FIT

البته که هر روشی در کنار مزیت‌هایی که دارد، معایبی نیز خواهد داشت. کاشت مو به روش FUE نیز از این قاعده مستثنا نیست. در زیر برخی از مشکلات کاشت مو FUE را آورده‌ایم:

  • مدت زمان طولانی در مقایسه با روش FUT
  • نیاز به تعداد جلسات بیشتر در مقایسه با روش FUT
  • نیاز به کوتاه کردن موهای ناحیه کنار و پشت سر
  • تخریب ١۰ تا ۵۰ درصد از واحدهای مو در ناحیه برداشته شده که بستگي به نوع پوست، ضخامت مو و نوع مو دارد. (در موهای فر و مجعد امکان تخریب ریشه‌ها بیشتر است)

 

عوارض جانبی کاشت مو به روش FUE

شما هیچ جای زخمی از کاشت مو FUE به جز نقاط سفید کوچکی که فولیکول ها از آن خارج شده‌اند را تجربه نخواهید کرد. این جای زخم نیز ممکن است به مرور زمان محو شود.

در صورت مشاهده هر یک از عوارض جانبی نادر زیر به پزشک مراجعه کنید:

  • علائم عفونت در ناحیه‌ای که در آن جراحی انجام شده است
  • درد یا تورم در اطراف محل جراحی
  • تورم فولیکول (فولیکولیت)
  • خونریزی از محل جراحی
  • بی‌حسی یا گزگز در نزدیکی محل جراحی
  • ایجاد اسکار و یا زخم‌های گوشتی

 

 

معاینات و آزمایشات قبل از کاشت مو FIT یا FUE

پزشک بنابر صلاحدید ممکن است از شما آزمایش و معایناتی بگیرد که طی آن فاکتورهای مهمی که موثر در روند پیوند مو هستند بررسی می‌شود.

هرچند کاشت مو یک جراحی کم خطری است که معمولا به صورت سرپایی انجام می شود، اما به هرحال این جراحی نیز مانند سایر جراحی ها نیاز به معاینات بالینی و آزمایشات خاص قبل از عمل دارد. انجام این آزمایشات به منظور امنیت متقاضی کاشت مو و تیم جراحی است.

یکی از این آزمایشات ضروری آزمایش خونی است که در آن پزشک از عدم مشکل بیمار در انعقاد خود اطمینان پیدا می‌کند.

از جمله سایر آزمایش هایی که قبل از کاشت مو با روش FUE انجام می شود، عبارتند از:

  • شمارش کامل پلاکت‌های خون
  • عدم  ابتلاء بیمار به ویروس هپاتیت C
  • بررسی زمان لازم برای تشکیل لخته و توقف خونریزی ((BT
  • بررسی زمان پروترومبین و زمان ترومبوپلاستین فعال شده
  • تست زمان سیلان
  • بررسی قند خون تصادفی (Random blood sugar)
  • آنتی ژن سطحی ویروس هپاتیت B
  • تست الایزا (ELISA) به منظور تشخیص ابتلا به ویروس HIV.

این‌ آزمایشات ساده‌ای هستند که برای اطمینان از وجود عدم مشکل پزشکی که  پروسه ایمپلنت موی‌تان را پیچیده کند، انجام می‌شود.

 

دوره نقاهت کوتاه‌تر مناسب با کاشت مو FUE برای افراد شاغل

دوران نقاهت و بهبودی بین بیماران مختلف در  روشهای کاشت مو متفاوت است. معمولا سوراخ‌ها و حفره‌های ایجاد شده در محل برداشت گرافت ها در ناحیه اهدا، دو روز بعد از جراحی بهبود پیدا می‌کند و احتمالا طی یک هفته به طور کامل محو می شوند.

التهابات جزئی احتمالی در ناحیه اهدا نیز در مدت یک یا دو هفته بعد از جراحی به طور کامل برطرف می‌شوند.

بطور کلی در روش FUE  دوره نقاهت کوتاهتر از سایر روشهاست و در خیلی از موارد نیازی به گرفتن یک هفته استعلاجی نیست و می‌توانید روز بعد از عمل در محل کار خود حضور داشته باشید.

 

 

مراقبت‌های پیش از کاشت مو به روش FUE

همه عملها چه درمانی و چه زیبایی نیازمند ایجاد آمادگی بدن و عضو مورد نظر برای انجام جراحی هستند. عمل کاشت مو  FUE  هم از این اصل معاف نیست. توجه به نکات زیر در کسب نتیجه بهتر بعد از عمل موثر می‌باشد:

 

  • قبل از عمل برای تعیین سلامتی متقاضی باید آزمایش کامل خون گرفته شود.
  • در جراحی پیوند مو نباید از داروهای مسکن مانند بروفن، نوافن و زیر مجموعه‌های این داروها استفاده شود.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید یا به داروی خاصی حساسیت دارید حتما پزشک‌تان را آگاه کنید.

 

  • شب قبل از جراحی موهای خود را کاملا بشویید.
  • از وعده‌های غذایی سبک قبل از عمل استفاده کنید. بسته به زمان جراحی، یک صبحانه سبک یا یک وعده ناهار سبک میل کنید.
  • در روز جراحی، موی سر خود را بسیار کوتاه کنید زیرا سبب بهتر شدن کیفیت عمل پیوند مویتان می‌شود.
  • قبل از عمل پیوند اگر موهای سفید و یا جو گندمی دارید با رنگ مشگی یا قهوه ای سوخته آن را رنگ کنید.
  • ده روز قبل از عمل از خوردن خوراکی‌های خون‌ساز مانند دل و جگر، آب انار، آب زرشک، آب آلبالو و نوشیدنی های رنگی از قبیل نوشابه و … اجتناب کنید.
  • قبل از جراحی همه سوالات خود را از پزشکتان پرسیده و هیچ ابهامی در ذهنتان باقی نگذارید. انتظاراتتان را نیز حتما بیان کنید.
  • استفاده از سیگار، قلیان و مشروبات الکی را باید حداقل یک هفته قبل از انجام عمل کاشت کنار بگذارید.
  • مصرف داروها، انواع ویتامین ها، مکمل های غذایی و گیاهان دارویی را به پزشک اطلاع دهید. در برخی شرایط نیاز به قطع آنها یا جایگزینی‌شان با داروهای دیگر است.
  • در صورتیکه اضطراب اتاق عمل را دارید لازم است که پزشک را از این مسئله مطلع سازید.
  • در روز عمل لباس دکمه دار بپوشید و از تیشرت و پیراهن یقه‌دار استفاده نکنید تا با موی شما برخورد نداشته باشد.
  • قبل از عمل حداقل ۸ ساعت خواب کامل داشته باشید و استراحت کنید.

 

 

 

مراقبت های پس از کاشت مو به روش  اف یو ای یا اف آی تی

بعد از عمل کاشت مو، هنوز کار به پایان نرسیده است. حتی اگر کاشت مو با روش FUE توسط متبحرترین پزشک و در مجهزترین کلینیک هم انجام شود، مراقبت های بعد از کاشت مو تاثیر قابل توجهی در نتیجه نهایی دارد. بنابراین ضروری است توصیه‌های پزشکتان را  برای حفظ حداکثری فولیکول‌های پیوند شده به طور دقیق عایت کنید.

رعایت نکات زیر بعد از پیوند کاشت مو با روش FUE الزامی است:

  • بهتر است در روز جراحی یک نفر همراه داشته باشد تا در صورت نیاز شما را پس از اتمام پیوند تا منزل برساند.
  • در صورتی که می‌خواهید پس از انجام کاشت مو هفته‌های استراحت کنید بهتر است تا چند ساعتی زیر سر خود را در ارتفاع بالاتری از سطح بدن خود قرار داده تا از تماس قسمت‌های کاشت موی با زمین یا بالش خودداری شود.

 

  • در طول دوران نقاهت پس از کاشت از مالش، خارش و لمس کردن ناحیه پیوند طبیعی مو جدا اجتناب کنید.
  • برای شستشوی موهای سر خود در ابتدایی معمولا شامپوهای مخصوص یا لوسیون مو توصیه می شود که بهتر است برای این کار با پزشک متخصص خود مشورت کنید.
  • به مدت دو ماه بعد از عمل کاشت ضروریست از استعمال سیگار، قلیان و مشروبات الکی دوری کنید.
  • تلاش کنید تا داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص خود را به طور مرتب و کامل مصرف کنید.
  • از مصرف داروهای ضد التهابی، مکمل‌های گیاهی، داروهای ضد انعقاد خون، آسپرین و وافارین برای جلوگیری از عفونت و خونریزی اجتناب کنید.

 

 

  • در هفته‌های ابتدایی پس از کاشت مو از تابش مستقیم آفتاب و گرما به ناحیه کاشت مو به روش FUE دوری کرده و برای چند هفته از انجام فعالیت‌های سنگین مانند ورزش‌های بوکس، رزمی، وزنه برداری و … خودداری کنید.
  • حداقل ۱۰ روز از برقراری رابطه جنسی اجتناب کنید.
  • در دوران نقاهت مواد غذایی سالم مانند مرغ، گوشت قرمز، موز، آووکادو، برنج، آجیل و تخم‌مرغ میل کنید.
  • مصرف آنتی بیوتیک‌ها بعد از عمل جراحی به منظور جلوگیری از عفونت با همان دستورالعملی که پزشک تجویز می کند، بسیار مهم است.
  • تا ۳ هفته موهای کاشته شده را شانه نزنید و برس نکشید.
  • یک هفته فعالیت بدنی شدیدی انجام ندهید.

به‌طور معمول بعد از  ۳ تا ۴ ماه متوجه تفاوت چهره و موهای خود خواهید شد. البته بسته به ساختار و سلامت موهای شما، این امکان وجود دارد که موها به‌اندازه دلخواه و مورد انتظارتان رشد نکنند.

 

 

هزینه کاشت مو به روش  FUEیا FIT

هزینه یکی از مهمترین معیارهایی است که هر شخصی پیش از انجام امور زیبایی در نظر می‌گیرد. بنابراین بدیهی است که یکی از معیارهای مهم  برای انجام کاشت مو به روش اف یو تی هزینه و قیمت آن است.

روش FUE یکی از روش‌های پیشرفته برای کاشت مو است و به همین علت هزینه آن نسبت به روش FUT بیشتر است. با توجه به سطح طاسی سر، تعداد گرافت‌های برداشت شده، معاینات و آزمایش‌های ضروری قبل از کاشت، دستمزد متخصص، هزینه پایه کلینیک، تعداد جلسات و … هزینه‌های این روش متفاوت خواهد بود.

در حالت کلی کاشت مو به این روش، درمانی هم محسوب نمی‌شود و متد زیبایی در نظر گرفته می‌شود. به همین علت تحت پوشش بیمه درمانی هم قرار نمی‌گیرد مگر در شرایط خاصی مانند سوختگی حین حوادث و یا تصادفات.

 

 

چه افرادی می‌توانند از روش‌های SUT و FUE استفاده کنند؟

کاشت مو به روش SUT از همان روش FUE پیروی میکند. هر دو روش برای استخراج مو به صورت تکی فولیکولها را از سر خارج می‌کنند.

اصولاً افرادی که قصد کاشت مو دارند و به دنبال بهترین و به‌روزترین روش‌های کاشت مو هستند در نهایت تکنیک   (SUT)   و (FUE) را انتخاب می‌کنند که از جدیدترین روش‌های امروز در دنیا هستند.

از مزایای این دو روش برداشت گرافت‌ها با دستگاه، بدون نیاز به جراحی، بدون خونریزی‌های شدید، بدون درد و عوارض جانبی، دوران نقاهت کوتاه و … اشاره کرد که این روش را نسبت به تکنیک‌های دیگر برتر و ایمن‌تر کرده است که تمامی گرفت‌های برداشت‌شده باظرافتی بالا رشد خواهند کرد.

همچنین برای آن دسته از متقاضیانی که بانک موی مناسبی ندارند، می‌توانند از ترکیبِ دو روش SUT و FUE استفاده کنند. دقت کنید برای آن دسته از افرادی که دارای بانک موی متوسط و کم هستند تکنیک FUE مکمل تکنیک کاشت موی SUT است، چراکه با این دو تکنیک می‌توان از تمامی پتانسیل بانک موی فرد استفاده کرد بدون آنکه هیچ صدمه‌ای به بانک موی فرد وارد کند، کاشت مو برایش انجام می‌شود.

 

 

معرفی بهترین کاندیدای کاشت مو FUE یا FIT

بهترین کاندیدها برای کاشت موی FIT اشخاصی هستند که ریزش مو را در بالای سر یا نزدیک به خط مو یا در تاج سر تجربه کرده و موهای ضخیمی در پشت سر خود دارند. موهای اهدا کننده زیادتر در پشت سر موجب می‌شود که تعداد بیشتری موی پیوندی برای رفع طاسی داشته باشیم. از دیگر عواملی که در تعیین کاندیدای مناسب تاثیرگذار باشند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  سن بین ۳۰ تا ۵۵ سال
  2. سالم بودن بدن از حیث بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت، فشار خون و مشکلات قلبی غیر قابل کنترل
  3. دارا بودن بانک موی مناسب و پرتراکم
  4. توقف ریزش مو و مشخص شدن الگوی نهایی ریزش مو
  5. عدم مصرف طولانی مدت داروهای رقیق کننده خون توسط متقاضی
  6. متقاضیان با سابقه بیماری کلوئید یا بیماری‌های کلاژن (سندرم اهلرز دانلوس)
  7. افراد با طاسی ناشی از سوختگی یا آسیب‌های پوست سر

 

علاوه بر موارد فوق، در کاشت مو به روش FUE برش وسیعی روی سر بیمار ایجاد نمی‌شود. به همین دلیل این روش انتخاب مناسبی برای افراد زیر است:

  • افرادی که تمایل دارند تا موهای کوتاه‌تری داشته باشند
  • ورزشکاران و افرادی که فعالیت‌های سنگین بدنی انجام می‌دهند.
  • افرادی که مایل هستند خیلی سریع پس از عمل کاشت مو به سر کار برگشته و فعالیت‌های روزمره‌شان را از سر بگیرند.
  • افرادی که به گرافت موی کمی نیاز دارند یعنی ناحیه طاسی آنها وسیع نیست.

 

در انتها

اگر شما هم جز افرادی هستید که از پوشاندن ناحیه طاس سر خود با کلاه گیس و یا کلاه خسته شده‌اید، می‌توانید به کاشت مو به روش FUE به عنوان یک راهکار موثر در بازگشت موهای از دست رفته خود فکر کنید.

امروزه روش‌های متنوع‌تر و به‌روزتری از کاشت مو در دنیا در حال انجام هستند که با توجه به شرایط و هدف کلی شما انتخاب می‌شوند. متخصصان و مشاوران ما در سحر کلینیک ضمن بررسی علت ریزش موی شما و ارائه راهکارهای درمانی، روش‌هایی را در جهت بازگشت موهای از دست رفته پیش روی شما قرار می‌دهند.

تیم ارائه دهنده درمان درکلینیک سحر با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فضایی اختصاصی و امن، آرامش خاطر را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورند. کلینیک زیبایی سحر با تکیه بر دانش و تجربه خود و با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های روز دنیا، ضمن مشاوره زیباجویان در جهت هدف‌های زیبایی و درمانی خود، بهترین راهکارهای موجود را به شما ارائه می دهد تا بتوانید با کمترین عوارض و با بهترین نتایج برای همیشه با طاسی خود خداحافظی کنید.

شما می توانید جهت رزرو وقت مشاوره رایگان همین امروز با شماره ۸۸۵۹۶۳۹۸-۰۲۱ تماس بگیرید. سلامتی و زیبایی شما آرزوی ماست.

 

 

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس:

    زمینه مشاوره:

    اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)