کاشت مو به روش BHT (بایدها و نبایدهای کاشت مو به روش BHT )

اشتراک گذاری

کاشت مو به روش bht

ریزش مو بخشی از یک تعادل طبیعی در بدن است. برخی از موها می‌ریزند در حالی که برخی دیگر رشد می‌کنند. به طور کلی، انسان روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار موی خود را از دست می‌دهد.

اما زمانی که تعداد موهای ریخته شده در طول یک روز در مقایسه با موهایی که رشد می‌کنند بسیار کمتر باشد، می‌گوییم فرد دچار ریزش مو شده است. اگر قسمتی از کف سرتان به راحتی قابل دیدن است و یا لکه‌های طاسی پیدا کرده‌اید و یا روزانه بیش از ۱۲۵ تار مو را از دست می‌دهید، احتمالاً دچار ریزش مو شده‌اید و باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید.

چندین نوع ریزش مو و چندین علت احتمالی برای این اتفاق وجود دارد که می‌توان با مراجعه به موقع به متخصص اقداماتی را در جهت جلوگیری از ریزش مو انجام داد؛ همچنین از روش ها و تکنیک های مختلفی برای رشد مجدد موها استفاده کرد.

یکی از روش‌های کاربردی در پوشاندن ناحیه طاس و پوشانده شدن سر از موهای طبیعی خودتان، کاشت مو است.

امروزه روش‌های مختلف و متنوعی از کاشت مو ابداع شده که مورد استقبال بیماران و متقاضیان قرار گرفته‌اند. به طور معمول در کاشت مو، فولیکول‌های مو را از پشت سر گرفته و به ناحیه‌ای که دارای نقاط خالی است، پیوند می‌زنند.

یکی از عوامل ضروری که در ایجاد نتایج بهینه در کاشت مو تاثیرگذار است، تراکم ناحیه کاشته شده می‌باشد. اگر تراکم موهای کاشته شده کافی نباشد، حتی اگر همه عوامل دیگر مطلوب باشند، ممکن است نتیجه رضایت‌بخشی به دست نیاید.

در افراد مبتلا به ریزش موی شدید ممکن است تراکم مو در پشت سر برای پیوند به ناحیه بدون مو یا کم‌پشت، در حد انتظار نباشد. در این شرایط از روش کاشت موی بدن یا کاشت مو به روش BHT استفاده می‌شود. این روش شامل پیوند موی برداشته شده از قفسه سینه، پشت و یا ریش فرد است.

 

کاشت موی بدن یا BHT با بی‌حسی موضعی و به روش کاشت مو FUE انجام می‌شود؛ یعنی فولیکول‌های مو تک به تک و به صورت واحد و مجزا برای کاشت استفاده می‌گردند.

صلاحیت ناحیه قفسه سینه فرد برای این روش با معاینه مشخص می‌شود. در قسمت‌های مختلف بدن ما موها در ساختارها و بافت‌های مختلف وجود دارند. این تارهای مو از نظر شکل و طول، به خصوص از نظر تعداد در ریشه، با موهای سر بسیار متفاوت هستند.

 

نزدیکترین موها از نظر ساختاری به موهای سر در قسمت ریش قرار گرفته‌اند. اگرچه معمولاً ساختار ریشه واحدی دارند، اما می‌توانند خیلی سریع و به اندازه موهای روی سر رشد کنند. به همین دلیل اولین انتخاب در کاشت مو به روش BHT ، کاشت موهای برگرفته از ریش است. با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از کاشت مو از ریش به نتایج موفقیت‌آمیزی دست یافت.

مو در نواحی دیگر معمولاً نازک‌تر است، به کندی رشد می‌کند و نمی‌تواند به اندازه یک موی سر یا ریش رشد کند. بنابراین، جراحان مایل به پیوند از این نواحی نیستند مگر اینکه مجبور شوند.

 

چه کسانی واجد شرایط کاشت موی BHT هستند؟

جراحان معیارهایی را برای تصمیم‌گیری در مورد کاشت موی بدن (BHT) در نظر می‌گیرند که بایستی قبل ار اقدام بررسی گردند:

  • اگر به این نتیجه برسند که با موهای برداشته شده از سایر قسمت‌های بدن می‌توان به تراکم کافی دست یافت. درمان کاشت مو با روش کاشت موی بدن یا BHT در افرادی که ناحیه اهداکننده پشت سرشان (بانک مو) به عنوان ناحیه تامین کننده در کاشت مو ناکافی است قابل انجام است.
  • واجد شرایط بودن فرد برای کاشت مو با موهای بدن BHT با معاینه پزشک از مناطقی که قرار است پیوندها انجام شود، تعیین می‌شود. اگر تراکم مو در این نواحی خوب باشد و بافت آن نزدیک به بافت مو یا کیفیت مناسبی داشته باشد، جراح می‌تواند کاشت موی بدن را برای این افراد تایید کند.

اگر این دو معیار به طور همزمان وجود نداشته باشند، کاشت موی بدن یا BHT انجام نمی‌شود.

همچنین استفاده از این نوع از کاشت مو به افراد دارای شرایط زیر توصیه نمی‌شود:

  • افرادی که به اندازه کافی سایت‌های موی اهداکننده ندارند تا بتوانند موها را برای کاشت از آن جدا کنند
  • افرادی که پس از جراحی اسکارهای کلوئیدی (اسکارهای ضخیم و فیبری) ایجاد می کنند و
  • افرادی که ریزش موی آنها به دلیل داروهایی مانند شیمی درمانی است.

 

 

کاشت مو به روش BHT چگونه انجام می‌گیرد؟

روش کاشت مو به روش BHT مانند کاشت موی استاندارد FUE است. بی‌حسی موضعی در ناحیه اهداکننده اعمال می‌شود.

در حین بی‌حسی منطقه‌ای ممکن است فرد با توجه به آستانه درد خود کمی درد را تجربه کند و این درد معمولاً ۱ تا ۲ ثانیه طول می‌کشد. پس از آن، در حین انجام روش FUE نباید مطلقاً دردی وجود داشته باشد.

توزیع مناسب گرافت‌های گرفته شده از بدن در طول فرایند پیوند BHT امری بسیار مهم است. در صورت عدم دقت به این مسئله، ناحیه پیوند متفاوت و غیر طبیعی دیده می‌شود زیرا موهای بدن با موهای معمولی متفاوت خواهد بود.

کاشت مو BHT

مزایای کاشت مو به روش BHT

کاشت موی بدن BHT موثرترین و بهترین روش کاشت مو برای افرادی است که از طاسی شدید و یا طاسی کامل رنج می‌برند. در واقع این تکنیک برای افرادی که از طاسی شدید رنج می‌برند و پس از دریافت نتایج ضعیف از روش‌های سنتی کاشت مو، امید خود را از دست داده‌اند، بالاترین درصد موفقیت کاشت مو را به همراه دارد و می‌توانند با استفاده از این تکنیک خط موهای ضعیف خود را بازسازی کنند.

اگرچه استفاده از روش BHT نتایج قابل توجهی را نشان می‌دهد، اما انتخاب صحیح بیماران بسیار مهم است. این تکنیک باید فقط به افرادی که طاسی شدید دارند و همچنین بانک موی کافی در پشت سر خود ندارند اختصاص داده شود.

 

 

ناحیه مناسب برای اهدا در کاشت موی BHT چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همان‌طور که پیشتر گفتیم برای کاشت مو، تراکم بانک مو و ناحیه اهدا اهمیت بسیاری دارد. زمانی که ناحیه اهدا بخشی از سر نباشد و قسمتی از بدن فرد برای انتقال مو انتخاب شود، علاوه بر تراکم ناحیه اهدا، موارد دیگری نیز حائز اهمیت پیدا می‌کنند که عبارتند از:

  • طول موهای ناحیه اهدا
  • شباهت تار موهای ناحیه اهدا با موهای سر
  • تراکم بیش از ۴۰ فولیکول در هر سانتی متر مربع
  • تعداد فولیکول‌ها

 

 

تفاوت بین کاشت موی معمولی و کاشت موی بدن چیست؟

کاشت مو به روش BHT درهای جدیدی را به ‌ویژه برای بیمارانی که ناحیه اهداکننده آن‌ها در طول تکنیک‌های جراحی قبلی به‌طور ناکافی استفاده شده و یا حتی آسیب دیده است، باز می‌کند.

 

پیش از ابداع این تکنیک بسیاری از افرادی که دچار طاسی کامل سر شده بودند، به جز پوشاندن کچلی سر خود با کلاه و یا کلاه گیس راهکار دیگری نداشتند و نمی توانستند از تکنیک های دیگر کاشت مو بهره بگیرند؛ چرا که همان طور که در ابتدای این مطلب ذکر کردیم، کاشت موی پرتراکم و بهینه نیازمند بانک موی مناسب و تراکم بالا در ناحیه اهدا می باشد.

اما با ابداع کاشت موی BHT حتی افرادی که از طاسی کامل رنج می‌برند نیز می‌توانند به رویای موهای پرتراکم دست یابند. مشروط بر اینکه موهای ناحیه اهدا شرایط مساعد برای پیوند و انتقال را دارا باشند.

در واقع واحدهای فولیکولی گرفته شده از بدن از نظر تشریحی با موهایی که از سر گرفته شده اند متمایز هستند. برای مثال فولیکول هایی که از سر گرفته می‌شوند معمولاً شامل ۱، ۲ یا ۳ تار مو هستند، اما در بیشتر موارد فولیکول‌های بدن فقط یک مو دارند.

همچنین در هر سانتی متر مربع از موهای بدن ضخامت حاصل از ۶۰ تا ۷۰ تار مو وجود دارد. این در حالی است که در هر سانتی متر مربع از موی سر ضخامت حاصله ناشی از ۹۰ تا ۱۲۰ تار مو می‌باشد. این نشان می‌دهد که برای بدست آوردن ضخامت ظاهری مشخص مو، تقریباً دو برابر همان تعداد درج مورد نیاز است. به همین دلیل است که از BHT برای افزایش ضخامت موهای سر استفاده می‌شود.

 

 

بهترین کاندیدا برای کاشت موی BHT چه کسانی هستند؟

  • افرادی که ریزش مو بیش از حد دارند
  • افرادی که تحت شیمی درمانی قرار گرفته‌ و هیچ تار موی مقاومی ندارند.
  • افرادی که دچار طاسی کامل شده‌اند
  • افرادی که در اثر سوانحی مانند سوختگی، موهای خود را از دست داده‌اند
  • زنان و مردانی که موهای کم‌پشت و کم حجم دارند.
  • افرادی که موهای ضخیم و مقاوم بر روی بدن خود دارند.

 

 

چه زمانی موهای من بعد از کاشت مو رشد می‌کنند؟

موهای کاشته شده در تکنیک BHT درست مانند موهای کاشته شده پس از تکنیک FUE  در سه هفته اول شروع به رشد می‌کنند. سه تا چهار هفته پس از کاشت مو BHT، ریزش شوک شروع می‌شود و موهای کاشته شده تقریبا ۹۰ درصد از بین می‌روند.

موهای جدید بعد از ماه ششم دوباره شروع به رشد می‌کنند. به طور کلی ۷۰-۸۰ درصد نتیجه در پایان سال اول دیده می‌شود. همچنین ممکن است ۱ تا ۲ سال طول بکشد تا این روش از کاشت اثر کامل خود را نشان دهد.

 

 

عوارض کاشت موی بدن

عوارض جانبی کاشت مو معمولا جزئی بوده و در عرض چند هفته از بین می‌روند. این عوارض جانبی احتمالی می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • خون ریزی
  • عفونت
  • تورم پوست سر
  • کبودی دور چشم
  • بی‌حسی یا عدم احساس در نواحی تحت درمان پوست سر
  • خارش
  • التهاب یا عفونت فولیکول‌های مو که به عنوان فولیکولیت شناخته می‌شود
  • ریزش شوک یا ریزش ناگهانی پس از کاشت مو
  • ظاهر غیر طبیعی موهای کاشته شده

 

معایب کاشت مو به روش BHT

این روش امکان کاشت مو را برای برخی از اشخاصی که بانک موی غنی در سر ندارند، فراهم می‌کند. کاشت مو به روش BHT  همچون سایر روش‌های کاشت مو ایراداتی هم دارد که نسبتا چشمگیر است. به همین علت است که متخصصان کاشت مو به این روش به عنوان آخرین راهکار برای کاشت مو حساب باز می‌کنند. از جمله معایب این روش می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • طولانی و زمان گیر بودن کاشت مو
  • عدم استفاده از این روش برای خانمها
  • عدم همخوانی موهای بدن با موی سر و عدم رشد آنها و از بین رفتن فولیکولهای کاشته شده
  • درصد موفقیت اندک کاشت مو به روش BHT نسبت به روش‌های معمول
  • جلوه‌ی غیرطبیعی موهای بدن در  روی سر از لحاظ رنگ و حالت مو
  • تراکم کمتر موهای بدن نسبت به موهای سر
  • ایجاد مشکلات تکنیکی در حین کاشت مو به روش بی اچ تی
  • طولانی و زمان گیر بودن کاشت مو

 

دلیل کم بودن حجم بانک موی سر چیست؟

کمبود مو می‌تواند علتهای مختلفی داشته باشد که از مهمترین آنها ریزش مو بر اثر عوامل وراثتی و ژنتیکی و در نتیجه پیوندهای قبلی نام برد. در صورتیکه کاشت مو با فولیکولهای ضعیف و نامناسب این مناطق انجام شده باشد، امکان دارد ریزش موهای فرد را برای مدت کوتاهی دچار وقفه کند، ولی پس از چندی ریزشها  مجددا شروع شده و شدیدتر از گذشته خواهد بود. همچنین اگر از یک منطقه بیش از یک بار از بانک موی آن برداشت شده باشد، رد اسکار و بخیه ها روی پوست سر فرد باقی خواهد ماند.

 

مراقبت‌های پس از عمل کاشت مو به روش BHT

فکر می‌کنید پس از عمل کاشت مو به روش BHT برای بهبودی چند روز باید استراحت کنید؟

از آنجاییکه دو هفته اول دوره حیاتی و حساسی است بعد از کاشت مو به روش BHT واجب است که از موی کاشته شده به‌درستی مراقبت کنید.

  • اگر روزهای اول احساس دردی خفیفی. دارید این احساس درد کاملا طبیعی است و نیازی به اعمال مداخله خاصی نمی باشد. با این وجود در صورتی که آستانه درد شما پایین است، بهتر است از پزشک خود بخواهید تا مسکنهایی مناسب تجویز کند.
  • برای کسب حداکثر نتیجه، داروهای تجویزی را مطابق دستور پزشک مصرف کنید.
  • پس از روز دوم به آرامی استحمام سبکی کنید. ولی از فشار مستقیم آب به پوست سر خود اجتناب کنید. هرگز موهای خود را چنگ نزده و با ظرفی سبک آب را به آرامی بر روی پوست سر خود بریزید. دمای آب بهتر است ملایم باشد.
  • در روزهای ابتدایی از شامپویی ملایم برای شستشو استفاده کنید. بهتر است کف شامپو را با پنبه روی سر خود به آرامی قرار دهید.
  • از انجام ورزشهای سنگین خودداری کنید.
  • اگرچه بعد از عمل می‌توانید به کارهای روزمره‌تان بپردازید، ولی اگر امکان استراحت دارد، ۳ تا ۵ روز پس از عمل را استراحت کنید.

 

  • نبایستی ناحیه پیوند را بخارید و یا مالش دهید چون  این کار سبب خونریزی مجدد آن ناحیه می‌شود. دلمه‌ها به مرور پس از ۲ هفته می‌ریزند.
  • هنگام خوابیدن و گذاشتن سر روی بالش در روزهای نخست پس از کاشت مو مواظب باشید تا فولیکول‌های مو در اثر تماس سر با بالش نریزند.
  • از هیچ نوع محصولات مویی از جمله ماینوکسیدیل موضعی در طول این دو هفته  استفاده نکنید؛ چون می‌تواند پوست سرتان را اذیت کند.
  • در طول این مدت نبایستی کلاه، کلاه نقاب‌دار و یا کلاه ایمنی سنگین و تنگ بر روی سرتان بگذارید.

 

پس از ۱۵ روز می‌توانید روتین‌های عادی برای مویتان را انجام دهید. اگر هنوز دلمه‌ای وجود دارد کمی روغن زیتون بر روی آن بمالید تا دلمه‌ها نرم شوند و با مالش آنها را از بین ببرید. حالا می‌توانید ورزش کنید و محصولات مو را مصرف نمایید اما تا یک ماه پس از کاشت مو هنوز هم  از شناکردن و سونا رفتن دوری کنید. بایستی تا ۳ ماه از  آفتاب‌سوختگی جلوگیری کرده و و هنگام خارج شدن از منزل کلاه سرتان بگذارید. بعد از دو ماه  هم می‌توانید موهایتان را رنگ کرده و یا هر کار دیگری که دوست دارید انجام دهید.

 

 

 

مراقبت‌های قبل  از کاشت مو   به روش بی اچ تی

برخی از مراقبت‌های لازم قبل  از کاشت مو عبارت‌اند از:

  • از قلیون، سیگار و الکل، حداقل ۱۰ روز قبل از کاشت اجتناب کنید.
  • استفاده از وارفارین، آسپیرین و دیگر داروهایی که باعث کاهش غلظت خون می شوند، را از  ۱۰ روز قبل از کاشت مو متوقف کنید
  • در شرایطی که نسبت به داروهای خاصی از قبیل آنتی بیوتیک‌ها حساسیت دارید، ضروریست که پزشکتان را مطلع سازید.
  • شب قبل از کاشت، موهایتان را تمیز بشویید.
  • پزشکتان را به طور دقیق از داروهایی که مصرف می‌کنید آگاه کنید.

 

هزینه کاشت مو به روش BHT

جراحی‌های زیبایی را می‌توان در گروه اقدامات پرهزینه محسوب کرد؛ زیرا امری حساس، دقیق، پر زحمت و وقت‌گیر  است. تفاوت ساختار بافت تحتانی در مناطق بدن نسبت به پوست سر سبب می‌شود کاشت مو به روش BHT حساسیت بالاتری را طلب کند و جراح برای دستیابی به نتیجه بهینه دقت بیشتری را بکار گیرد. به همین دلیل این روش در دسته جراحی‌های پرهزینه قرار می‌گیرد.

هزینه کاشت مو با روش بی اچ تی به تعداد فولیکول‌های لازم برای پیوند مو و وسعت منطقه کاشت بستگی دارد. همچنین به تجربه و مهارت پزشک و کیفیت دستگاه‌های موجود در کلینیک نیز وابسته است. به‌علاوه به تعداد گرافت‌های برداشت شده از ناحیه اهدا بر روی هزینه‌ها موثر خواهد بود. در انتها جمع این هزینه‌ها برآورد شده و به اطلاع متقاضی می‌رسد.

 

 

تفاوت بین کاشت مو به روش BHT (بی اچ تی) و روش FIT( اف ای تی)

کاشت مو به روش BHT (بی اچ تی)  از روش  FITریشه گرفته است. روش BHT در پیوند مو سبب می‌شودکه وسعت ناحیه اهدا کننده گسترش یافته و بتوان تعداد موی بیشتری برای کاشت، استفاده کرد. این دو روش شبیه هم هستند و تنها تفاوتشان  در این است که در روش FIT بانک مو در سر قرار دارد در حالی که ناحیه اهدا کننده برای کاشت مو به روش BHT (بی اچ تی) از نواحی مختلف بدن است.  بدین ترتیب که از  موهای پاها، سینه، زیر بغل و … موهای مناسب استخراج شده و بر روی سر کاشت می شود. البته موهایی که روی سطح بدن قرار دارند ممکن است کیفیت موهای سر را نداشته باشند و بیشتر برای افزایش تراکم مو از آنها استفاده شود.

 

 

محدودیت های کاشت مو به روشBHT   (بی اچ تی)

افرادی که تمایل دارند از کاشت مو به روش بی اچ تی بهره ببرند، ضروریست که از نظر فیزیولوژیکی شرایط ویژه ای داشته باشند.  بانک مویی که در بدنشان دارند، برای پیوند مو مناسب باشد. زیرا چرخه رشد موهایی که روی سطح بدن قرار دارند با چرخه موی سر فرق دارد و همانند هم نیست. همچنین گرافت های موهای بدن با موهای سر از نظر آناتومیک متفاوت هستند. گرافت‌هایی که از سطح بدن برداشته می‌شوند فقط یک تار مو دارند، در حالی که از گرافت‌های موی سر ۱ تا ۳ مو خارج شده است. بنابراین عوامل توفیق در کاشت مو به روش BHT بستگی به سازگاری موهای بدن و سر، چرخه رشد موهای بدن و استخراج فولیکول‌های مو دارد.

از سوی دیگر حساسیت پوست بدن نسبت به پوست سر بیشتر است، برداشت مو از بدن از نظر تعداد‌، محدودیت بیشتری نسبت به سر دارد. به عنوان مثال برخی از افراد به منظور ایجاد تراکم بالا در سر، خواستار برداشت بیشتر از ریش دارند که این موضوع غیر ممکن است. چون برداشت زیاد از ریش سبب ایجاد اسکار و جای زخم می‌شود.

 

 

 

عوامل اصلی موفقیت کاشت مو به روش بی اچ تی

 استخراج فولیکول های مو

چرخه رشد موهای بدن

سازگاری موهای سر و بدن

 

 

دوران نقاهت کاشت مو به روش BHT

دوره نقاهت این روش حدود دو هفته است اما تا بهبودی کامل، سه ماه زمان می‌برد؛ در مدت دو هفته نقاهت، الزامی نیست بیمار توسط پزشک ویزیت شود. در این مدت شست و شوی مرتب سر در کنار مراقبت از پوست بدن ضروری است. باید خطر عفونت سر و از دست رفتن پیوند را به حداقل رساند.

رسیدگی و شست و شو و خشک کردن موها،  در روند بهبود کاشت مو موثر است. بعد از آن مو‌های جدید در همان ناحیه شروع به رشد و جوانه زدن خواهد کرد و بعد از چند ماه مثل سایر مو‌های سر به نظر می‌رسد. در نهایت نتایج کاشت مو را پس از ۹ ماه تا یک سال مشاهده خواهید کرد. در این مدت باید صبور بوده و از پوست سر و موهای خود به درستی مراقبت کنید.

 

ما در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و موی سحر نتایج واقعی را برای بیمار شرح می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که بیمار در مورد تعداد گرافت‌ها و نتایج کاشت مو گمراه شود.

قبل از عمل کاشت مو، برنامه‌ریزی کاشت مو توسط پزشکان ما انجام می‌شود. اگرچه این روش یک عمل زیبایی است و مهم است که شما چه چیزی را برای ظاهر خود انتخاب می‌کنید؛ اما فراموش نکنید که پزشکان ما در کلینیک زیبایی سحر بر حسب تجربه و دانش خود، بهترین توصیه‌ها را در اختیار شما قرار خواهند داد.

یکی از مهمترین نکات در مرحله برنامه‌ریزی کاشت مو BHT ، ارزیابی ناحیه گردن، سر، صورت، پیشانی بیمار و بررسی فولیکول‌های مو و توضیح تمام نتایج احتمالی است که ممکن است بیمار بدون توجه به هر اتفاقی با آن مواجه شود.

داشتن یک انتظار واقع‌ بینانه نیز در این مرحله مهم است، در غیر این صورت، افراد احساس فریب و ناامیدی می‌کنند. برای جلوگیری از این امر، همیشه بهتر است از کلینیک‌هایی که فکر می کنید می‌توانید به آنها اعتماد کنید، به دنبال پشتیبانی حرفه‌ای باشید.

 

جراحان کاشت مو کلینیک زیبایی سحر منتظر تعداد گرافت‌های گرفته شده از ناحیه اهداکننده معمولی هستند تا در مورد کاشت موی بدن تصمیم بگیرند و کل عمل را بر اساس نیاز بیمار هدایت کنند.

در کاشت مو تمامی اعضای تیمی که در این عمل شرکت خواهند کرد بایستی مهارت و تجربه داشته باشند. کل این فرآیند توسط پزشکان حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه، مدیریت می‌شود.

ما در کلینیک زیبایی سحر با تکیه بر تجربه بیش از ۱۰ سال خود، سالانه پذیرای بیماران زیادی در زمینه کاشت مو می‌باشیم. برای دیدن نتایج شگفت‌انگیز خدمات ما به قسمت گالری مراجعه کنید.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس:

    زمینه مشاوره:

    اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)