پکیج لیزر موهای زائد

حذف موهای زائد به وسیله لیزر یک روش جدید و پرطرفدار در جهت رهایی از شر موهای ناخواسته بدن می باشد. از این تکنیک می توان با استفاده از پرتوهای لیزر و تبخیر موها در جهت حذف موهای نواحی مختلفی از بدن از جمله دست، پا، زیربغل، بیکینی و صورت استفاده کرد.

حذف موهای زائد به وسیله لیزر یک روش جدید و پرطرفدار در جهت رهایی از شر موهای ناخواسته بدن می باشد. از این تکنیک می توان با استفاده از پرتوهای لیزر و تبخیر موها در جهت حذف موهای نواحی مختلفی از بدن از جمله دست، پا، زیربغل، بیکینی و صورت استفاده کرد.

نمونه کار‌ها

پکیج لیزر موهای زائد

زمانی که بحث حذف موهای زائد صورت و بدن به میان می آید، روش های مختلفی برای انجام این کار از ذهن شما می گذرد. اپیلاسیون، اصلاح با بند و استفاده از تیغ اصلاح نمونه ای از این روش های رایج هستند. ممکن است تمامی این روش ها را امتحان کرده و پس از گذشت چند روز با رشد حجم زیادی از موهای زائد خود رو به رو شده باشید و یا حتی ممکن است پوست شما نسبت به برخی از این روش ها حساسیت نشان داده و با التهاب و قرمزی پوستتان مواجه شوید. همانطور که می دانید حذف موهای زائد یکی از مواردی است که تاثیر به سزایی در زیبایی پوست صورت و بدن افراد دارد. پس باید به فکر راهی ساده تر و بی دردسر تر بود تا برای مدت طولانی تر و یا برای همه عمر شخص را از شر موهای زائد رها کند. لیزر موهای زائد می تواند یک گزینه مناسب برای کسانی باشد که به دنبال راهی برای کاهش و یا حذف موثر موهای زائد در نواحی مختلف بدن هستند. این تکنیک در سال ۲۰۱۶ میلادی به عنوان یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی کم تهاجمی در ایالات متحده شناخته شده است.

روش لیزر موهای زائد
پیش از شروع جلسه لیزر، توصیه می شود تا ناحیه موردنظر کاملا تمیز شده و هیچ گونه اثری از مواد آرایشی بر روی آن باقی نماند. این اقدام به منظور اثرگذاری بیشتر و همچنین جلوگیری از هر گونه حساسیت انجام می شود.
همچنین توصیه می شود که در صورتی که پوست حساسی نسبت به درد دارید، از کرم ها و پمادهای بی حس کننده موضعی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که به منظور جلوگیری از آسیب به چشم از اپراتور درخواست عینک محافظ کنید.
پس از شروع جلسه لیزر، پرتوهایی از نور پر انرژی در ناحیه مورد نظر متمرکز می شود. هرچقدر ناحیه درمان وسعت بیشتری داشته باشد، جلسه درمانی بیشتر طول می کشد. برای مثال ممکن است لیزر صورت شما تنها ۵ دقیقه زمان ببرد، این در حالی است که هر جلسه لیزر کل بدن ( فول بادی) به حدود یک ساعت زمان نیاز دارد. پرتوی لیزر با دقتی که دارد بر روی سلول‌های رنگدانه مو تمرکز کرده و آن‌ها را از یکدیگر تشخیص می‌دهد. هنگامی که ملانین در مو شناسایی شود و مورد هدف قرار بگیرد، لیزر تمام ساقه و ریشه مو را می‌سوزاند. به همین علت است که لیزر موهای زائد بور و یا سفید در مقایسه با موهای مشکی امری دشوارتر است.
مراقبت های پیش از لیزر موهای زائد
پیش از شروع جلسه لیزر و در حین جلسه مشاوره، بایستی دستورالعمل ها و مراقبت های مورد نیاز پیش از لیزر موهای زائد توسط کارشناس به شما ارائه شود. پیروی از این دستورالعمل ها سبب دستیابی به نتایج بهینه شده و خطر عوارض جانبی را کاهش می دهد. در اینجا چند توصیه رایج وجود دارد:
• چند روز قبل و بعد از جلسه لیزر از تماس مستقیم با نور خورشید دور بمانید.
• از تحریک پوست خود خودداری کنید.
• از اپیلاسیون و کندن موها از ریشه اجتناب بورزید.
• سعی کنید از داروهای ضد التهابی که ممکن است خونریزی را افزایش دهند، استفاده نکنید.
• اگر عفونت فعالی مانند تبخال و یا عفونت باکتریایی پوست دارید، از انجام لیزر خودداری کنید.

چه مناطقی را می توان با استفاده از لیزر موهای زائد مورد درمان قرار داد؟
مناطق هدف لیزر موهای زائد شامل صورت، زیر بغل، دست ها، پاها، قفسه سینه، شکم، ناحیه بیکینی و گردن می باشد.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد
احتمال بروز عوارض جدی و خطرناک در اثر لیزر موهای زائد، بسیار نادر است. بروز برخی عوارض جزئی نیز کاملا طبیعی بوده و معمولاً در عرض چند روز پس از درمان فروکش می کنند. این عوارض عبارتند از:
• تورم
• قرمزی
• ناراحتی و تحریک پوست

عوارض جانبی نادر نیز عبارتند از:
• ایجاد زخم
• سوزش شدید
• ایجاد تاول
• عفونت
• تغییرات دائمی در رنگ پوست

انتخاب دقیق یک متخصص پزشکی ماهر می تواند احتمال بروز این خطرات را تا حد زیادی کاهش دهد. لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو سحر زیر نظر دکتر سحر عماد مستوفی و با استفاده از به روزترین، جدیدترین و بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد انجام می شود. به منظور جلوگیری از انتقال هر نوع بیماری در بین مراجعین، لیزر موهای زائد در اتاق های مجزا و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده و هر بیمار از سَری اختصاصی خود بر روی دستگاه لیزر استفاده می کند.

دستگاه لیزر الکساندریت
شاید بارها نام لیزر الکس به گوشتان خورده باشد. لیزر موی زائد الکس، به عنوان یک انقلاب بزرگ در حذف موهای زائد با لیزر شناخته می شود. در این روش که از لیزر الکساندرایت استفاده می شود، پرتوهایی با طول موج ایده آل از کرستال الکساندریت عبور می کنند. این طول موج یک طول موج ایده آل برای پوست شماست، زیرا نفوذ آن به پوست حداقل بوده و بدون آسیب به پوست، موهای زائد را با قدرت مناسبی از بین می برد.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود؟

اگرچه برخی از افراد فکر می کنند که لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی می تواند سبب نازایی و آسیب به تخمدان ها شود، اما بایستی این نکته را متذکر شویم که از آن جایی که نفوذ این امواج به داخل پوست، کمتر از یک میلی متر است، هیچ گونه تاثیری در جهت باروری و یا ناباروی نخواهد داشت. همچنین میزان پایین این نفوذ نشان دهنده عدم تاثیر بر روی غدد بوده و ارتباطی بین لیزر و ایجاد سرطان وجود ندارد.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟
هزینه ای که برای حذف موهای زائد خود با لیزر می پردازید، به عوامل مختلفی از جمله نوع دستگاه لیزر، وسعت ناحیه درمان، تعداد جلسات درمان، تجربه متخصص و موقعیت کلینیک بستگی دارد. شما می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت لیزر موهای زائد، در جلسه مشاوره با کارشناسان ما سوالات خود را مطرح کنید.
اگر شما هم به فکر راهکاری اصولی در جهت حذف موهای زائد خود هستید، می توانید جهت رزرو جلسه درمان و یا جلس مشاوره با شماره ۸۸۵۹۶۳۹۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان کلینیک سحر، فرم زیر را تکمیل کنید، تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)