تا حالا لیفت ابرو با بوتاکس را امتحان کردی؟

اشتراک گذاری

لیفت ابرو با بوتاکس

شاید بارها به این نتیجه رسیده باشید که ابروها تاثیر بسیاری در زیبایی چهره شما دارند. چه زمانی که با کندن بیش از حد ابروهایتان سبب کم پشتی آنها شده‌اید و چه زمانی که با آرایش کمی آنها را پررنگ‌تر کرده‌اید و یا حتی زمانی که با افزایش سن متوجه افتادگی ابروهایتان شده‌اید.

شاید شما هم جز افرادی باشید که از بیهوشی و یا ایجاد برش بر روی پوستتان بهراسید و یا به هر دلیلی دیگر تمایلی به جراحی نداشته باشید. در این حالت لیفت ابرو با تزریق بوتاکس می‌تواند روشی مناسب برای شما باشد.

 

لیفت ابرو چگونه بدون جراحی انجام می‌گیرد؟

همان‌طور که می‌دانید بوتاکس نوعی پروتئین است که با فلج کردن موقت ماهیچه‌ها در کاهش ظاهری خطوط و جوانسازی پوست تاثیرگذار می‌باشد.

لیفت ابرو با بوتاکس روشی است که طی آن بدون احتیاج به جراحی می‌توان ارتفاع ابروها ها را افزایش داد و افتادگی ابرو را از بین برد. در واقع با تزریق بوتاکس در نواحی مشخص و تعیین‌شده می‌توان به عضلات پیشانی این اجازه را داد که ماهیچه‌های بین ابروها را به سمت بالا کشیده و سبب افزایش ارتفاع ابروها و نمایان شدن چشم‌ها شوند. مقدار لیفتی که با استفاده از بوتاکس در ناحیه ابرو انجام می‌شود به سن فرد و میزان افتادگی ابروهای وی بستگی دارد. بدین منظور پزشک قبل از انجام تزریق، چهره، ابرو و پیشانی شما را به دقت ارزیابی می‌کند تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آورد.

 

تزریق بوتاکس در جهت لیفت ابرو علاوه بر افزایش ارتفاع ابرو، چین و چروک‌های سرسخت میان ابروها را نیز از بین برده و سبب ایجاد ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و جذاب‌تر برای شما خواهد شد.

به طور کلی تزریق بوتاکس یک روش غیرجراحی در جهت لیفت ابرو بوده و با لیفت ابروی سنتی که با جراحی های لیفت کلاسیک و یا لیفت آندوسکوپی انجام می‌شود، متفاوت است. در این تکنیک برشی بر روی پوست شما ایجاد نشده و عوارض جانبی حداقلی وجود دارد. روش لیفت ابرو با بوتاکس روشی نسبتاً ساده است. در عرض چند دقیقه تزریق در مطب پزشک انجام می‌گیرد. اما قبل از شروع، ابتدا باید برخی از مراحل مقدماتی را انجام دهید.

پزشک ممکن است به شما توصیه کند که داروهای رقیق‌کننده خون و همچنین داروهایی که باعث خونریزی آسان شما می‌شوند، مانند آسپرین را قطع کنید. همچنین ممکن است به منظور کاهش درد، پزشک از کرم بی‌حس کننده در ناحیه درمان استفاده کند.

 

 

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای لیفت ابرو با بوتاکس می باشند؟

به طورکلی تمامی زنان و مردانی که خطوط اخم متوسط تا شدید دارند و از افتادگی ابروهای خود رنج می برند می‌توانند از لیفت ابرو با بوتاکس بهره ببرند.

به طور معمول پیشنهاد می‌شود افراد دارای سن کمتر از ۱۸ سال  از تزریق بوتاکس بپرهیزند. پیش از انجام بوتاکس همانند هر نوع اقدام درمانی دیگری بایستی با پزشک خود مشورت کنید.

اگر باردار و یا شیرده هستید، توصیه می‌شود پیش از انجام بوتاکس با پزشک خود مشورت کنید. چرا که ممکن است کاندیدای مناسبی برای لیفت ابرو با بوتاکس نبوده و با این تزریق به جنین خود آسیب بزنید.

 

قیمت لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس به دو صورت انجام می شود: یا بر اساس تعداد واحدهای استفاده شده یا بر اساس منطقه. برای لیفت ابرو، پزشک ممکن است از تعداد تزریقات بیشتری استفاده کند. در نتیجه می‌تواند در مقایسه با تزریق در ناحیه خطوط پنجه کلاغی قیمت کمتری داشته باشد. اما به طور کلی هزینه لیفت ابرو به برند بوتاکس مورد استفاده، تعداد تزریقات، وسعت ناحیه تزریق و کلینیک مورد نظر بستگی دارد.

همچنین، به خاطر داشته باشید که بیمه پزشکی استفاده از بوتاکس به دلایل زیبایی را پوشش نمی‌دهد.

 

چه زمانی نتایج را خواهید دید؟

هم نتایج و هم بهبودی بعد از تزریق بوتاکس نسبتا سریع است. این فرآیند تنها چند دقیقه طول می‌کشد و شما می‌توانید در عرض یک هفته نتایج را مشاهده کنید.

با این حال، یک مطالعه در سال ۲۰۱۷ نشان داد که نتایج قابل توجهی تا حدود یک ماه پس از تزریق اولیه مشاهده نمی‌شود. طبق گفته آکادمی پوست آمریکا (AAD)، مشاهده نتایج تزریق بوتاکس به طور متوسط ​​حدود سه تا چهار ماه طول می‌کشد.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد بوتاکس را به جراحی ترجیح می‌دهند، کوتاه بودن زمان بهبودی است. پس از انجام این عمل، به راحتی می‌توانید به برنامه روزانه خود بازگردید. با این حال، AAD توصیه می‌کند که حداقل دو ساعت پس از تزریق ورزش نکنید.

 

عوارض جانبی لیفت ابرو با بوتاکس

به طورکلی، تزریق بوتاکس برای اکثر افراد بی‌خطر در نظر گرفته می‌شود. با این حال، خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد. ممکن است کمی قرمزی، تورم و کبودی در محل تزریق مشاهده کنید. چنین علائمی در عرض یک هفته از بین می‌روند.

عوارض جانبی خفیف تزریق بوتاکس عبارتند از:

  • سردرد
  • درد
  • بی حسی

 

عوارض جانبی بسیار نادری هم گاهی اتفاق می‌افتند. با این حال، اگر هر یک از موارد زیر را تجربه کردید، باید فوراً به پزشک خود اطلاع دهید:

  • مشکلات تنفسی
  • ابروها یا پلک‌های افتاده
  • مشکلات خوردن و بلع
  • تغییر در گفتار

 

در نهایت، هرگز بوتاکس را آنلاین نخرید و یا به دنبال تزریق در یک مرکز غیرپزشکی نباشید. زیرا می‌تواند منجر به عوارض جبران‌ناپذیری شده و پشیمانی به بار بیاورد.

نتایج لیفت ابرو با بوتاکس می‌تواند در عرض چند روز شروع به اثر کند. با این حال، برای حفظ نتایج خود، باید هر چند ماه یک بار برای تزریق‌های بیشتر به کلینیک مراجعه کنید. هرچه تزریق‌های بیشتری در طول زمان انجام دهید، این احتمال وجود دارد که عضلات زیرین اطراف ابروها فرسوده شوند و نتایج ضد پیری بهتری را ایجاد کنند.

ما در کلینیک زیبایی سحر طی جلسات مشاوره رایگان اهداف شما از هر نوع اقدام زیبایی را بررسی کرده و بهترین راهکارها را برای شما عملی خواهیم کرد. جهت رزرو جلسه مشاوره با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس:

    زمینه مشاوره:

    اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)