معرفی دستگاه موضعی لاغری

اشتراک گذاری

دستگاه لاغری موضعی

بدن ما در طول شبانه روز بر حسب نیاز بدن به میزان کالری مصرفی مشخصی احتیاج دارد. زمانی که در طولانی مدت میزان کالری مصرفی شما بیشتر از میزانی باشد که در فعالیت‌های روزانه و ورزش می‌سوزانید، در معرض ابتلا به چاقی قرار گرفته‌اید.

طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، در بزرگسالان، چاقی به عنوان داشتن BMI بالاتر از عدد ۳۰ تعریف می‌شود. در واقع BMI یا شاخص توده بدنی، ابزاری مناسب است تا سلامت وزن فرد را با توجه به قد او تخمین زند.

دستگاه لاغری موضعی

افزایش میزان تحرک و ورزش و همچنین مصرف کالری کمتر از نیاز بدن و رژیم غذایی مناسب، بهترین راهکار برای کاهش وزن و رسیدن به اندام دلخواه است. اما برای بسیاری از افراد پیروی از این روش‌ها سخت بوده و پس از مدتی از رژیم لاغری دست کشیده و به سبک سابق زندگی خود باز می‌گردند.

به علاوه اینکه بسیاری از افراد مبتلا به چاقی موضعی هستند و صرفا تمایل به کاهش سایز در بخش خاصی از بدن را دارند. برای مثال تجمع چربی صرفا در ناحیه شکم، باسن و یا ران دیده می‌شود. برای این افراد کاهش سایز با استفاده از دستگاه‌های لاغری موضعی، روشی کارآمد است.

این روش‌ها بدون نیاز به جراحی و بیهوشی بوده و در مقایسه با جراحی‌های لاغری، پیکرتراشی و لیپوساکشن نیازی به دوره نقاهت و استراحت پس از جلسه درمان ندارند. در ادامه به بررسی تعدادی از این روشها و دستگاه های لاغری موضعی می پردازیم.

جهت مشاوره رایگان برای انتخاب روش مناسب خود برای لاغری موضعی، با متخصصان ما در کلینیک سحر تماس بگیرید.

 

 

کویتیشن
کویتیشن اولتراسونیک یک دستگاه لاغری است که با استفاده از امواج رادیویی اولتراسونیک، موجب شکستن و از بین رفتن سلول‌های چربی به وسیله مولکول های آب می‌شود.

در واقع به فرایند برخورد امواج اولتراسونیک و مولکول‌های آب به یکدیگر و تشکیل حباب‌های کوچک در آب، کویتیشن می‌گویند. در نهایت سلول‌های چربی منهدم شده توسط سیستم لنفاوی شما جذب بدن شده و کاهش سایز اتفاق می‌افتد.

استفاده از این دستگاه لاغری برای کاهش چربی‌های تجمع یافته در ناحیه شکم، پهلو، باسن، ران و بازوها روشی کارآمد است.

استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن برای لاغری موضعی بدون درد بوده و با قدرت بالای خود می‌تواند در هر جلسه کاهش سایز چشم‌گیری را برای شما ایجاد کند.

همچنین دارای نتایج دائمی و ماندگار بوده و به علت نداشتن عوارض جانبی، بهترین جایگزین برای جراحی‌های لاغری موضعی مثل لیپوساکشن است.

کرایولیپولیز
در سال ۲۰۱۰ ،اولین فناوری کرایولیپولیز تایید شده برای استفاده انسان، به نام CoolSculpting یا پیکرتراشی سرد، به عنوان درمانی برای لاغری موضعی در ناحیه پهلو انجام شد.

سپس در طول سالهای گذشته این تکنیک به عنوان روشی برای کاهش تجمع چربی در ناحیه شکم، باسن، ران و بازوها شناخته شد. در این روش لاغری با استفاده از سرمای شدید سلول‌های چربی می‌میرند، و پس از چند روز بعد از جلسه درمان، هضم سلول‌های چربی توسط ماکروفاژها که بخشی از نیروهای پاکسازی سیستم ایمنی هستند، اتفاق می‌افتد.

تا به امروز، بیش از هشت میلیون درمان کرایولیپولیز در سراسر جهان انجام شده است. برخلاف لیپوساکشن که بیهوشی و خطرات احتمالی مثل خونریزی یا عفونت جدی را به همراه دارد، کرایولیپولیز یک روش نسبتاً ایمن است که با حداقل میزان درد در مطب و کلینیک‌های زیبایی انجام می‌گیرد.

شایع‌ترین عوارض جانبی کرایولیپولیز شامل قرمزی، کبودی، تورم، سوزن سوزن شدن، بی‌حسی یا تیره شدن ناحیه تحت درمان است که اکثر این عوارض جانبی در صورت وجود، طی چند ماه پس از درمان برطرف می‌شوند.

ال پی جی (LPG)
روش اندرمولوژی (ال پی جی) یک سیستم ماساژ تائید شده توسط FDA امریکاست که برای لاغری موضعی، کاهش سایز و درمان سلولیت اثرگذار است. این تکنیک، بدون درد، ایمن و بدون نیاز به بیهوشی بوده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای روش‌های جراحی لاغری موضعی باشد. در این روش با ماساژ درمانی، سلول‌های چربی از بین رفته، سپس از طریق گردش خون و سیستم لنفاوی از بدن دفع می‌شوند.

این دستگاه لاغری دارای دو غلتک بوده که با حرکت رو به جلو و کشیده شدن پوست از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند. این روش درمان لاغری برای ایجاد لاغری موضعی در ناحیه شکم، ران و پهلو مناسب است؛ همچنین می‌تواند در رفع سلولیت‌های ناحیه پهلو و ران نیز تاثیرگذار باشد.

هر دوره درمانی LPG نیز حدود ۱۰ تا ۱۵ جلسه بوده و هر جلسه درمانی نیز حدود ۳۰ دقیقه به طول می‌انجامد. استفاده از این روش عوارض جانبی خاصی به همراه نداشته و تنها ممکن است پس از جلسه درمانی، کمی کبودی در ناحیه درمان ایجاد شود که به سرعت بهبود خواهد یافت.

 

مزوتراپی
مزوتراپی لاغری یکی از جدیدترین روش‌های لاغری موضعی است که می‌تواند برای کاهش چربی در نواحی مختلفی مثل بازوها، ران، شکم و باسن و همچنین در درمان سلولیت موثر باشد. در این روش محلول مزوتراپی که حاوی مواد شیمیایی خاصی از جمله فسفاتیدیل کولین می‌باشد به زیر پوست و ناحیه درمان تزریق می‌شود.

در نتیجه این تزریق پیوند مولکولی چربی‌ها در هم می‌شکند و چربی تجزیه شده و از حالت جامد به مایع تبدیل می‌شود. پس از گذشت چند هفته از جلسه درمان، ضایعات چربی از طریق سیستم‌های تصفیه مانند کبد و روده‌ها خارج می‌شود.

اگرچه استفاده از دستگاه لاغری موضعی صرفا به کاهش سایز کمک کرده و سبب کاهش وزن نمی‌شوند؛ با این حال در صورتی که استفاده از رژیم غذایی مناسب و ورزش با انجام این تکنیک‌ها همراه شود، دستیابی به اندامی ایده آل را به بهترین شکل برای شما فراهم می‌کند.

کلینیک زیبایی سحر با مجموعه‌ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و زیر نظر مجرب‌ترین متخصصان در انواع روش‌های لاغری بدون نیاز به جراحی و با تکیه بر تجربه بیش از یک دهه خدمت‌رسانی به تمامی عزیزانی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند. کافیست جهت انجام مشاوره رایگان و انتخاب مناسب‌ترین روش، با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس:

    زمینه مشاوره:

    اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)