معرفی بهترین کلینیک زیبایی در تهران

اشتراک گذاری

بهترین کلینیک زیبایی در تهران

این روزها اینترنت و تلفن همراه زندگی را برای بسیاری از ما آسان کرده است. به‌طوری که به محض این که فکرمان درگیر ریزش موها و یا لک‌های صورتمان می‌شود، می‌توانیم با یک سرچ ساده در گوگل به لیستی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در تهران برسیم.

ولی مهم است بدانید که همیشه تبلیغات خارق‌العاده و قیمت‌های بالا نشان دهنده کیفیت خوب نیست و زیبایی و سلامتی خود را نباید به دست کلینیک‌های نامعتبر بسپارید.

تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با بررسی ویژگی‌های یک کلینیک زیبایی مناسب و معتبر، شما را در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی راهنمایی کنیم.

کلینیک واژه ایست که در دنیای پزشکی و درمان به دفعات شنیده می‌شود. کلینیک یک ساختمان و یا بخشی از یک بیمارستان یا مراکز بهداشتی و درمانی است که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از بیماران سرپایی اختصاص داشته باشد.

بنابراین آرایشگاه و سالن زیبایی را نمی‌توان به عنوان مرکزی مناسب برای اقدامات درمانی از جمله مزوتراپی در نظر گرفت! یک کلینیک زیبایی معتبر بایستی مجوز و پروانه تخصصی داشته و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت کند.

به طور کلی بهترین کلینیک زیبایی، کلینیکی است که شامل لاین‌های مختلف و همراهی متخصصان و پزشکان مجرب باشد و از تجهیزات پزشکی مدرن و مواد درمانی مورد تایید سازمان غذا و دارو استفاده نماید. از همه مهمتر مجوز و پروانه تایید فعالیت از سوی وزارت بهداشت و سازمان‌های قانونی را نیز داشته باشد.

بهترین کلینیک زیبایی در تهران

بهترین کلینیک زیبایی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

 

  1. دارا بودن مجوز فعالیت از سازمان‌های قانونی:

مسلما اولین ویژگی یک بهترین کلینیک زیبایی، دارا بودن مجوز فعالیت از سوی وزارت بهداشت و درمان است. زمانی که به یک کلینیک زیبایی مراجعه می‌کنید، به دقت به اطراف خود نگاه کنید.

چرا که این حق مسلم شماست که مجوز فعالیت آن کلینیک را ببینید و از اعتبار آن اطمینان حاصل نمایید. همچنین مسئولین کلینیک نیز وظیفه دارند تا تصویری از مجوز فعالیت خود بر روی سایت رسمی‌شان قرار دهند.

زمانی که یک کلینیک زیبایی مجوز فعالیت خود را در حیطه زیبایی و درمان از سوی وزارت بهداشت دریافت می‌کند، این بدان معناست که این کلینیک استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت را دارد. برخی از این استانداردها عبارتند از:

  • محل کلینیک بایستی شامل اتاق‌های مجزا برای معاینه، اقدامات درمانی، جراحی و انتظار بوده و پیش از شروع فعالیت توسط کارشناسان بهداشت مورد بازدید قرار گیرد.
  • مسئول فنی کلینیک بایستی یک متخصص پوست و مو باشد.
  • متخصصان بایستی مدارک مورد نیاز در زمینه آموزش در حیطه اقدامات درمانی مختلف را دریافت کرده باشند.

دقت کنید که با جویا شدن شماره تماس کلینیک موردنظر از ۱۱۸ می‌توان دریافت که این کلینیک دارای مجوز رسمی است یا خیر. چرا که تنها کلینیک‌های دارای مجوز رسمی و معتبر می‌توانند شماره تماس خود را در ۱۱۸ ثبت کنند.

 

  1. داشتن امکانات و تجهیزات به روز و مدرن:

بهترین کلینیک زیبایی بایستی دارای تجهیزات و ابزارهای پیشرفته و به روز درمانی باشد. برای مثال دستگاه‌های مختلف در زمینه لاغری، لیزر و جوانسازی پوست بایستی جدیدترین مدل باشند تا بتوانند در مدت زمان کمتر، بهترین نتیجه را با کمترین درد و احساس ناراحتی برای بیمار ایجاد کنند.

ما در کلینیک سحر ضمن به کارگیری جدیدترین و بهترین تجهیزات و ابزارهای درمانی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اختصاص دادن اتاق‌های مجزا برای اقدامات درمانی مختلف، محیطی امن و سالم را در جهت رفاه و آسودگی شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

 

  1. پرسنل و کادر درمانی صبور و کاربلد:

اگرچه به نظر می‌رسد که متخصصان و پزشکان، اصلی‌ترین کار را در یک کلینیک زیبایی انجام می‌دهند؛ اما نباید منکر زحمت‌ها و تلاش های پرسنل و کارشناسان شد.

یک کارشناس حرفه‌ای و صبور می تواند به شما کمک کند تا هدف واقعی خود از هر نوع اقدام درمانی را بیابید تا در نهایت با بررسی انواع روش‌های درمانی، بهترین و پربازده‌ترین روش برای شما انتخاب شود.

همچنین پشت صحنه اقدامات درمانی هر پزشک، تیمی از کادر درمانی و پرستاران تلاش می‌کنند تا روند اقدامات زیبایی شما در کلینیک به بهترین شکل انجام شود. کارشناسان ما در کلینیک زیبایی سحر به صورت رایگان در جهت خدمات مشاوره در خدمت شما هستند.

ضمنا مراجعین ما می‌توانند با تماس با کارشناسان، تمامی سوالات پزشکی و غیر پزشکی خود را از آنها بپرسند تا با آگاهی کامل بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

  1. کادری از پزشکان و متخصصان مجرب و حاذق:

مسلما کلینیکی که متخصصان مجرب و با مهارت نداشته باشد را نمی‌توان به عنوان بهترین کلینیک زیبایی شناخت. بلکه بهره‌مندی یک کلینیک زیبایی از متخصصان مجرب و با مهارت در حیطه‌ها و زمینه‌های مختلف، یکی از شروط رضایت‌مندی مراجعان است.

همچنین در جهت افزایش بازدهی در امر درمان پزشکان بایستی تجربه و مهارت کافی در استفاده از تجهیزات و ابزارهای مختلف را داشته باشند.

 

  1. تنوع در انواع خدمات:

به منظور دستیابی به هر یک از اهداف زیبایی، ممکن است روش‌های مختلفی وجود داشته باشد؛ با این حال تمامی روش‌ها ممکن است برای تمامی افراد مناسب نباشند. برای مثال در صورتی که دچار ریزش مو و طاسی شده باشید برای دستیابی به موهای پرتراکم و پرپشت می‌توانید روش های مختلفی را امتحان کنید؛ از جمله: کاشت مو، مزوتراپی مو، کربوکسی تراپی مو، لیزرتراپی مو و … .

ولی تمامی این روش‌ها برای همه افراد مناسب نیست. به همین منظور کارشناسان ما در کلینیک زیبایی سحر ضمن بررسی اهداف شما و ارزیابی پیشینه پزشکی شما بهترین راهکار درمانی را انتخاب می‌کنند.

از این رو کلینیکی را انتخاب کنید که ضمن دارا بودن کادری از کارشناسان صبور و مجرب، خدمات درمانی متنوع و مفیدی را جهت دستیابی به اهداف مختلف دارا باشد.

در بین انواع کلینیک‌های زیبایی در تهران، کلینیک زیبایی سحر به عنوان یکی مجهزترین و بهترین کلینیک‌های زیبایی در تهران شناخته می‌شود. چرا که در طی سالهای اخیر با در نظر داشتن رضایت بیماران، توانسته است به عنوان یکی از مهمترین مراکز درمانی و زیبایی در تهران و ایران شناخته شود.

بهترین کلینیک زیبایی در تهران

این کلینیک توسط دکتر سحر عماد مستوفی، بنیان‌گذار مجموعه راه‌اندازی شد. موقعیت مناسب، تنوع تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید، خدمات مطمئن و مواد استاندارد در این مجموعه توانسته است تا مخصصان پوست و جراحی بسیاری را به خود جذب کند که در حال حاضر همکاری با این عزیزان از افتخارات مجموعه ماست.

هم اکنون کلینیک سحر با مجموعه‌ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا، با متخصصینی مجرب و کاربلد و پرسنلی دوره دیده در کلیه زمینه‌های جراحی زیبایی صورت و بدن، لاغری، جراحی‌های زیبایی حوزه زنان، کاشت مو، لیزر درمانی و جوانسازی آماده خدمت‌رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد.

 

 

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس:

    زمینه مشاوره:

    اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)