کلاژن تراپی و نخ کلاژن راهی برای جوانتر ماندن و توقف آثار افزایش سن!

اشتراک گذاری

کلاژن تراپی

طی سالهای اخیر در کلینیک‌های زیبایی، لیفت پوست به عنوان روشی پیشرو برای جوان‌سازی قسمت‌های مختلف بدن شناخته شده است. پزشکان متخصص زیبایی هر ساله با متدهای جدید زیبایی از جمله کلاژن‌تراپی به بهبود وضعیت پوست و جوانسازی آن کمک می‌کنند.

با افزایش سن، پوست صورت و گردن شل شده و چین و چروک‌ها و خطوطی که روی گونه‌ها، اطراف چشم، پیشانی و اطراف لب قرار دارند، زیاد می‌شوند. پس از ایجاد این شرایط افراد به دنبال روش‌های زیبایی برای حل این مشکل هستند. بهترین راه برای ایجاد ظاهری جوان‌تر و همچنین رفع افتادگی و چین و چروک پوست ، لیفت صورت می‌باشد.

جوان ماندن و توقف آثار افزایش سن و طی کردن روند پیری، یکی از اهداف و آرزوهای همیشگی انسان بوده است. بشر همیشه در تلاش است تا آثار پیری را تا جای ممکن در ظاهر خود کنترل کرده و درصورت امکان محو کند. این نیاز با گذشت زمان و پیدایش روش‌های مدرن مراقبت زیبایی و همچنین رواج یافتن استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نیز شدت گرفته است.

 

چرا چین و چروک ها ایجاد می شوند؟

چین و چروک‌ها در همه قسمت‌های بدن ایجاد می‌شوند. اما ممکن است در برخی از نواحی بدن به دلایل حساسیت بیشتر پوست، ارتباط و تماس بیشتر با نور و گرما و سرما، چین و چروک‌ها زودتر، عمیق‌تر و بیشتر ایجاد می‌شوند.

وراثت و ژنتیک یکی از اصلی‌ترین عوامل در ایجاد چین و چروک است. البته از نظر علمی ثابت شده است که همه چیز درمورد چین و چروک  به سن مربوط نمی‌شود و عوامل دیگری از جمله محیط زندگی و جنس پوست در شدت و میزان ایجاد آن‌ها موثر هستند.

 

کلاژن تراپی چیست؟

کلاژن یکی از فراوان‌ترین پروتئین‌های موجود در بدن انسان است که بخش بزرگی از پوست، مو، و ناخن‌ها را شکل می‌دهد و از مواردی است که باعث می‌شود به صورت خود به خودی مشکلات پوستی درمان شود به همین دلیل وجود آن در بافت‌های بدن اهمیت زیادی دارد.

این ماده به صورت طبیعی در بدن وجود دارد و به نوعی وجود آن در بدن حیاتی است. همچنین به دلیل خواص متعددی که این ماده دارد، متخصصان از آن برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و رفع نواقص پوستی بهره می‌گیرند.

کلاژن تراپی به روشی گفته می‌شود که متخصصان ماده کلاژن را با استفاده از سوزن به صورت مستقیم در لایه اپیدرم صورت تزریق می کنند.

در واقع کلاژن تراپی یکی از متداول‌ترین روش‌هایی است که امروزه متخصصان ترجیح می‌دهند برای بیماران خود از آن استفاده کنند چون ضمن دارا بودن عوارض کم، فواید زیادی را به دنبال دارد.

 

کلاژن تراپی سبب ترمیم خود به خودی بافت‌های صورت می‌شود و بسیاری از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک‌ها را از بین می‌برد.

کلاژن تراپی به طور حتم یکی از بهترین روش‌هایی است که میتوان برای جوانسازی و افزایش زیبایی پوست از آن استفاده کرد. در واقع این روش کمترین عوارض را برای بیماران به دنبال خواهد داشت و به نوعی یکی از ایمن‌ترین روش‌های موجود به شمار میرود.

 

مزایای کلاژن تراپی

  • بهبود بافت و افزایش استحکام پوست
  • کاهش چین و چروک صورت
  • افزایش رطوبت پوست و کمک به حفظ آن
  • تسریع بهبود زخم‌های پوستی
  • روشن‌تر شدن پوست
  • بهبود گردش خون در ناحیه پوست صورت

نخ کلاژن

لیفت صورت با نخ کلاژن یکی از روش‌های زیبایی پرطرفدار است. پزشک باید تجربه کافی داشته باشد، تا نخ را در نواحی مناسب قرار دهد. در غیر این صورت لیفت ظاهر طبیعی نخواهد داشت.

در روش لیفت با نخ کلاژن، پوست به وسیله نخ‌های مخصوص به عقب کشیده شده و ظاهر پوست جوان می‌شود. نخ کلاژن علاوه بر کشیدن پوست به عقب به روند طبیعی جوانسازی کمک می‌کنند. در نواحی که نخ استفاده شده، کلاژن‌سازی پوست افزایش پیدا می‌کند.

در واقع لیفت صورت با نخ کلاژن یک روش جوانسازی است که در آن از نخ‌های بخیه‌ موقت یا جذبی برای لیفت یا بالا بردن پوست استفاده می‌شود. بخیه‌های موقت در زیر پوست کار می‌شوند و دو تاثیر جوانسازی فوق‌العاده بر صورت شما می‌گذارند:

 

۱) لیفت و سفت کردن پوست

در این روش نیازی به استفاده از تیغ جراحی نیست و هیچ برش یا برداشتی روی پوست انجام نمی‌شود. به جای آن جراح متخصص با ایجاد تغییراتی در زیر پوست کاری می‌کند که پوست صورت بالا بیاید و سفت شود.

در واقع به جای بریدن پوست اضافه، جراح با استفاده از نخ‌های بخیه، آن‌ها را جمع و سفت می‌کند تا دیگر افتادگی در سطح پوست قابل مشاهده نباشد. پس بدون دردسرهای جراحی لیفت، با نخ کلاژن پوستی جوان‌تر و زیباتر خواهید داشت.

 

۲) تحریک کلاژن سازی

جالب است بدانید که نخ‌های کار شده در زیر پوست به جز این که پوست را سفت و خوش حالت می‌کنند، فرآیند پیری پوست را کند کرده و با آن مبارزه می‌کنند.

این بخیه‌ها با تحریک «فرآیند ترمیمی» پوست کاری می‌کنند که بدن در نزدیکی مناطق درمان شده، مقادیر زیادی کلاژن بسازد. این تاثیر شگفت‌انگیز در رسیدن به اهداف ما نقش مهمی دارد؛ چون کلاژن‌ها یکی از عوامل اصلی جوانی و زیبایی پوست هستند.

 

مزایای لیفت صورت با نخ کلاژن

  • ماندگاری نسبتا طولانی
  • زمان کوتاه
  • مشاهده بلافاصله نتیجه کار
  • ریسک عفونت پایین
  • اثرات پایدار

 

لیفت با نخ چقدر دوام دارد؟

اکثر مردم بلافاصله پس از دریافت درمان لیفت نخ متوجه نتایج فوری جزئی خواهند شد. با بهبودی در ناحیه استفاده از نخ لیفت، کلاژن های جدید در مناطق تحت درمان شکل می گیرد و تفاوت بارزتری را ایجاد می‌کند.

نتایج  این درمان در مقایسه با سایر گزینه‌های جوان‌سازی صورت مانند جراحی پلاستیک کشیدگی صورت و لیفت دایمی بافت پوستی که درمان‌های طولانی مدت است، موقت می باشد و بسته به نیازهای سن افراد لازم است هر ۶ تا ۱۲ ماه درمان‌های مراقبت از پوست را دریافت کنید. باید بدانید که هدف استفاده از نخ لیفت، تولید کلاژن در یک دوره طولانی است.

 

عوارض احتمالی لیفت با نخ کلاژن

  • عدم سازگاری و حساسیت پوست نسبت به نخ
  • تورم، کبودی و التهابات پوستی
  • ایجاد عدم تقارن در صورت
  • بی‌حسی پوست

کلینیک زیبایی سحر با تيم متخصص و مجرب با جديدترين روشها و با هدف جلب رضايت مراجعه‌كنندگان خدمت رسانی به هموطنان عزيز می‌باشد. ما در کلینیک سحر از ابتدای راه و با مشاوره رایگان، تا اتمام کار و رسیدن به نتیجه نهایی همراه شما هستیم. کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس:

    زمینه مشاوره:

    اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)