چرا باید فیشیال و پاکسازی پوست را به صورت روتین انجام دهیم؟

اشتراک گذاری

پاکسازی پوست

وقتی نوبت به این می‌رسد که چه کسی باید پاکسازی عمیق صورت را انجام دهد، پاسخ صحیح این است که این عمل برای تمامی افراد با هر سن و جنسیتی به عنوان یک روتین مورد نیاز است.

یک روال روزانه عالی برای مراقبت از پوست برای حفظ پوستی سالم و شاداب حیاتی است، اما واگذاری روتین ماهیانه فیشیال و پاکسازی پوست به یک متخصص و انجام درمان صورت نیز باید جزء اصلی روتین مراقبت از پوست شما باشد.

متخصصان مراقبت از پوست توصیه می‌کنند حداقل یک بار در ماه یا هر ۴ تا ۶ هفته یک بار پاکسازی عمیق صورت را انجام دهید.

 

اما چرا باید پاکسازی پوست را به صورت روتین انجام داد؟

پاکسازی عمیق صورت رایج‌ترین روش درمانی است که توسط متخصصین زیبایی انجام می‌شود. فیشیال و پاکسازی صورت یک درمان پوستی چند مرحله ای است که می‌تواند شامل لایه‌برداری، ماسک درمانی، پاکسازی، ماساژ صورت، بخور دادن و انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها باشد.

انواع مختلفی از فیشیال ها وجود دارد که بسته به مشکلات پوستی و نوع پوست شما انتخاب می‌شوند. برخی برای سفت کردن پوست خوب هستند، برخی دیگر برای از بین بردن پوست مرده و نمایان کردن لایه ای تازه عالی هستند، و برخی دیگر بر روی حل یک بیماری خاص پوستی یا درمان نواحی مشکل دار تمرکز می کنند.

متخصص زیبایی یک روتین مناسب بر اساس آنالیز پوست شما توصیه می‌کند. در حالی که توصیه استاندارد فیشیال و پاکسازی صورت هر ۴ تا ۶ هفته است، متخصص زیبایی شما ممکن است برنامه زمانی متفاوتی را بر اساس نیازها یا نگرانی‌های پوست شما توصیه کند.


در بسیاری از موارد، چندین درمان برای دستیابی به اهداف مراقبت از پوست مورد نیاز است. به طور کلی، مجموعه‌ای از پاککننده‌های عمیق صورت و همچنین یک روتین روزانه مراقبت از پوست که برای نوع پوست شما طراحی شده است، برای ایجاد نتایج ایده‌آل توصیه می‌شود.

 

فیشیال و پاکسازی پوست فوایدی به همراه دارد که باعث می‌شود به عنوان یک روتین ماهانه انتخاب شود. در ادامه این فواید را با هم بررسی می‌کنیم:

• مناسب برای تمامی افراد
تقریباً هر نوع پوست یا عارضه پوستی می‌تواند از یک فیشیال و پاکسازی صورت بهره‌مند شود. همه افراد، صرف نظر از نوع پوستشان، می‌توانند از لایه‌برداری تخصصی بقایای سلول‌های مرده پوست به علاوه استخراج جوش سر سیاه و سر سفید بهره ببرند. اما هنوز دلایل بیشتری برای انتخاب پاکسازی پوست به عنوان یک روتین ماهیانه وجود دارد.

 

• لایه برداری و استخراج حرفه‌ای
فیشیال و پاکسازی پوست یک راه عالی برای اجازه دادن به یک متخصص حرفه‌ای برای انجام جادوی جوانسازی پوست است. در حین انجام لایه‌برداری صورت، استفاده از لایه برداری، استخراج کمدون ها، بخور دادن و ماسک درمانی به طراوت و تجدید پوست در سطحی که نمی‌توانید در خانه به آن برسید کمک می‌کند. نتیجه یک درخشش سالم و درخشان است که در دراز مدت با مراقبت و بازسازی پوست شما به طور مداوم برجسته می‌شود.

 

• پاکسازی عمیق و سم زدایی پوست
فیشیال و پاکسازی پوست به خلاص شدن از شر تجمع ناخواسته چربی، سموم، کثیفی، باکتری‌ها و تمامی بقایای سلولی پوست کمک می‌کند؛ که همگی این موارد در ایجاد شرایط ناخواسته پوستی مانند آکنه و پیری زودرس نقش دارند.

• کاهش استرس و مراقبت از خود
در محیط پر استرسی که در آن زندگی می کنیم، نمی‌توان مراقبت از خود را دست کم گرفت. یافتن راه‌هایی برای رهایی از استرس مهم است و چه راهی بهتر از اسپا یا ماساژ؟

ماساژ همراه با پاکسازی پوست و در محیطی آرام برای رفع استرس و اضطراب یک روش بسیار مناسب است. شاید با خودتان فکر کنید که چه دلیلی دارید که هر ماه خودتان را درمان کنید، ولی بهتر است بدانید که فیشیال و پاکسازی پوست باید یک رویداد تکراری در روتین مراقبت از پوست شما باشد.

 

• ارتقا در جوانی و سلامت پوست
فیشیال و پاکسازی پوست می تواند از علائم قابل مشاهده پیری جلوگیری کرده و سلامت پوست را افزایش دهد. همچنین سبب آبرسانی پوست و افزایش گردش خون می‌شود و توانایی جذب پوست شما را بهبود می‌بخشد. به این معنی که محصولاتی که برای حفظ جوانی و سلامت پوست خود استفاده می‌کنید، پس از انجام فیشیال صورت بهتر جذب می‌شوند.

قبل از شروع فیشیال، متخصص فیشیال آرایش شما را با یک پاک کننده عمیق صورت پاک می‌کنند. متخصص نوع پوست شما و هر منطقه مورد نگرانی را تجزیه و تحلیل می‌کند تا بهترین درمان مراقبت از پوست را برای شما انجام دهد.

فیشیال و پاکسازی پوست کلاسیک به طور عمومی شامل مراحل زیر است. هرچند ممکن است بسته به نوع پوست تحت درمان مراحل دیگری نیز به آن اضافه گردد.

پاکسازی پوست

مرحله۱: لایه برداری
لایه برداری اصولی باید با توجه به نوع پوست مراجعه کننده انجام شود. به عنوان مثال ممکن است فرد دارای پوستی چرب، خشک و یا حساس باشد. و یا اینکه پوستی جوان داشته باشد و یا روند پیری پوست را طی کرده باشد.

در این مرحله از فیشیال و پاکسازی پوست می‌توان لایه‌برداری با میکرودرم ابریژن را انجام داد که طی آن، لایه بالایی سلول‌های مرده پوست از بین می‌رود و سلول های تازه پوست نمایان می‌شوند.

 

مرحله ۲: استخراج جوش های سرسیاه و سرسفید
پس از لایه‌برداری، متخصص جوش‌های سرسیاه و سرسفید را با استفاده از کیت تخلیه کومدون استخراج می کنند تا به پاکسازی پوست از تمام ناخالصی‌ها کمک کند. استخراج کومدون‌های روی بینی، منافذ مسدود شده یا گرفتگی را پاک می‌کند.

با استخراج، می‌توانیم جوش‌های سرسیاه، سر سفید یا میکروکیست‌ها را با استفاده از میکرونیدل از بین ببریم. این روش کاملا بدون درد بوده و نیازی به بیهوشی ندارد. همچنین نواحی آکنه یا التهاب فعال در این مرحله به دلیل احتمال ایجاد اسکار درمان نمی‌شوند.

 

مرحله ۳: هیدراتاسیون
در مرحله بعد از فیشیال و پاکسازی پوست، متخصص پوست یک ماساژ تخلیه لنفاوی انجام می‌دهد و از کرم‌های آبرسان قوی یا ضد پیری غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی که به عمق درم نفوذ می‌کنند، استفاده می‌کند.

 

مرحله ۴: ماسک حرارتی
هنگامی که پوست آماده شد و به عنوان آخرین مرحله فیشیال و پاکسازی پوست، متخصص یک ماسک حرارتی برای اطمینان از نفوذ عمیق‌تر و دقیق‌تر مواد فعال اعمال می‌کند. این مرحله به آرام کردن پوست و جلوگیری از قرمزی بیش از حد مرتبط با مراحل قبلی کمک می‌کند. این یک راه آرام، گرم و آرامش بخش برای پایان دادن به درمان است.

ماسک حرارتی برای کمک به شل شدن فیبرهای ماهیچه‌ای استفاده می‌شود. وقتی خنک شد، ماسک منقبض می‌شود و پوست شما را بلند می‌کند و به آن استحکام می‌بخشد.

جهت مشاوره رایگان فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

    نام و نام خانوادگی:

    شماره تماس:

    زمینه مشاوره:

    اگر این مقاله را دوست داشتید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Buttonتماس سریع (لمس کنید)